четвер, 19 березня 2015 р.

Одночлени. Перевірка опорних знань учнів. Фронтальне опитування.

Перевірка опорних  знань учнів.

Фронтальне опитування:  Використовуйте  конспект та підручник.

1. Що таке одночлен? Наведіть приклади.
Відповідь: Цілі вирази – числа, змінні, їх степені і добутки називаються одночленами.
2. Яких арифметичних дій не може містити одночлен?
Відповідь: додавання і віднімання.
3. З яких арифметичних  дій утворюється одночлен?
Відповідь: піднесення до степеня і множення.
4. Чи може одночлен стандартного вигляду містити два числові множники?
Відповідь: не може.
5. Що є коефіцієнтом одночлена? Вказати коефіцієнт і степінь таких одночленів: -а; а; 6.
Відповідь: числовий множник одночлена, що записаний в стандартному вигляді.
6. Чи будь-який одночлен можна звести до стандартного вигляду?
Відповідь: До стандартного виду можна звести будь-який одночлен. Для цього треба:  перемножити  усі числа, перемножити усі степені з однією основою, числовий множник записати на першому місці, а степені змінних на другому.
7. Чи можна довільне натуральне число вважати одночленом?
Відповідь: так, натуральне число вважають одночленами.
8. Чи завжди вираз, у якого остання дія множення є одночленом?
Відповідь: не завжди. Не можна вважати одночленом вираз: а(1+ а).
9. Які арифметичні дії з одночленами залишають їх одночленами?
Відповідь: піднесення до степеня  одночленів і множення декількох одночленів.
10. Чи завжди будь-який одночлен можна подати як добуток двох одночленів?
 Відповідь: так, натуральне число 3 є одночленом і його можна записати 3а0.
11. Що таке многочлен? Наведіть приклади многочленів.
Відповідь: суму одночленів називать многочленом.
12. Що таке двочлен? Наведіть приклади двочленів.
Відповідь: суму двох одночленів називать двочленом.
13. Що таке подібні доданки многочлена? Наведіть приклади подібних доданків.
Відповідь: це доданки(одночлени), у яких однакова буквена частина, проте коефіцієнти можуть бути як рівними, так і різними.
14. Що таке протилежні доданки многочлена? Наведіть приклади подібних доданків.
Відповідь: це два доданки(два одночлени), у яких однакова буквена частина, проте коефіцієнти є протилежними  числами, наприклад:  а та .
15. Що необхідно зробити у многочленів, щоб отримати многочлен стандартного вигляду?
Відповідь: 1) звести до стандартного вигляду усі одночлени 2) звести подібні доданки; 3) записати в доданки в порядку спадання степенів.
15. Чому дорівнює сума протилежних доданків многочлена?
Відповідь: нулю.
16. Які дії можна виконувати з многочленами?
Відповідь: додавати та віднімати декілька многочленів, множити на одночлен, ділити многочлен на многочлен,  підносити до степеня.
17. Як визначити степінь многочлена?

Відповідь: тотожними перетвореннями звести його до стандартного вигляду і знайти серед його одночленів знайти  одночлен з найбільшим степенем. Степінь цього одночлена є степеню многочлена.

Немає коментарів:

Дописати коментар